Киян споюють «цілющими» настоянками! (Фотофакт)
2013-10-09 (13:54)
Роздрібна торгівля м.Києва приєдналася до алкогольної афери століття. На зупинкових комплексах та газетних кіосках столиці цілодобово продають під маркою «Цілющий» настоянки для спеціального дієтичного споживання на основі рослинної сировини з цікавими назвами «Прополісом та медом», «Лимонником та зеленим чаєм», «перцем та медом», «Женьшенем» та «Хріном» в 0,5 і 0,25 пляшках.

Вміст спирту складає 35%. Виробником значиться ТОВ «Золотоніський лікеро-горілчаний завод «Златогор». Також, на етикетці зазначається «Перед застосуванням рекомендована консультація лікаря. Не є лікарським засобом».

Але результати лабораторних досліджень підтверджують, що настоянки ТМ «Цілющий» не є спеціально розробленим продуктом для задоволення конкретних дієтичних потреб, а за основу взятий склад такого алкогольного напою, як настойка. А порівняння складу настоянки «З перцем та медом» зі звичайною горілкою із медом та перцем від різних виробників засвідчили, що в них склад аналогічний, за винятком того, що настоянки на 5% слабші і мають термін більший термін зберігання.

Тобто, це все таки горілка (поганої якості), але ж де тоді акцизні марки? І чому алкогольним напоєм торгують в кіосках, разом з газетами та охолоджувальними соками? Чому в місті Києві не виконується програма "Президента" про здоров’я нації?

_________________________________
Микола Даневич,
столичний громадський діяч, для everyday.in.ua
Оригинал публикации на Эвридей: ev ryday.in.ua/?p=5286
Комментарии